Často kladené otázky
Lze uzkutečnit i nízkou objednávku v malé hodnotě?
Ano, při ceně objednávky zboží v celkové hodnotě 200Kč si dovolujeme požádat o platbu předem převodem na náš účet.
Lze si zboží vyzvednout osobně?
ano, na našem skladu v Plzni po předchozí telefonické dohodě a upřesnění termínu
Je faktura vždy součástí zásilky?
Ano, faktura je vždy součástí zásilky.
Jaký je běžný termín doručení zboží?
Většinou do druhého dne, nejvíce však 2-5 dní.
Jak zjistím informace o stavu mé objednávky?
Stav Vaší objednávky lze sledovat průběžne na našem webu, při expedování objednávky jste navíc vždy informaváni e-mailem.
Pokud je zboží označeno jako dostupné, je opravdu skladem?
Ano, takto označené zboží máme fyzicky na našem skladě.
Jsou ceny uvedené v e-shopu konečné?
Ano, ceny objednaného zboží jsou konečné, včetně DPH a jsou platné do doby zaslání zboží zákazníkovi, provozovatel je plátce DPH.
Objednal(a) jsem si zboží a najednou ho již nevidím skladem ve vaší nabídce?
Při objednání posledního kusu zboží se toto zboží stane automaticky nedostupné, Vaše objednávka tím zůstává platná.