Košík je prázdný

Platba přes PayPal

Co je PayPal?

Platba přes systém PayPal.com je celosvětově nejpoužívanější způsob zabezpečené bezhotovostní platby. PayPal je internetový platební systém, který umožňuje přesuny peněz mezi účty, které jsou identifikovány emailovými adresami.

PayPal je velmi oblíbený platební systém pro internetové nakupování. Nyní máte již možnost pomocí tohoto systému platit jakékoliv své objednávky bezhotovostně buď přes svůj PayPal účet nebo pomocí platební karty.

Pozor! Doručovací adresy se musí shodovat

Vaše doručovací adresa uvedená u objednávky musí souhlasit s adresou doručení u PayPal platby. Pro nás bude vždy směrodatná adresa doručení uvedená u platby PayPal, proto vyplnění stejné doručovací adresy věnujte pozornost.

Nemáte PayPal? Nevadí

U nás můžete platit i platební kartou on-line bez použití platebního systému PayPal.

Jednoduchý návod, jak vytvořit objednávku na Naturshop.cz a zaplatit ji přes platební systém PayPal

1. Zboží, které jste si vybrali na e-shopu vložíte do nákupního košíku

Jakmile budete mít všechno zboží, které chcete koupit vloženo v nákupním košíku, stiskněte tlačítko Objednat.

2. Zvolte si způsob platby PayPal

V 3. kroku objednacího procesu(Po vyplnění zasílací adresy v 2. kroku) si zvolte způsob platby PayPal.

3. Po potvrzení objednáky klikněte na odkaz "Platba payPalem ..."

Po potvrzení Vaší objednávky ve 4. kroku klikněte na odkaz "Platba payPalem ..." a budete přesměrovány na platební bránu PayPal.

4. Realizujte platbu prostřednictvím systému PayPal

Pokud již máte PayPal účet, pak provést platbu bude pro vás hračka. Stačí již jen vyplnit váš email a PayPal password, stisknout Log In a potvrdit tak platbu, tím je platba okamžitě připsána na náš PayPal účet. Jakmile platbu přijmeme, objednávku označíme jako zaplacenou a vyexpedujeme. O vyexpedování objednávky Vás budeme informovat emailem.

Zavřeli jste prohlížeč a nemáte odkaz "Platba payPalem ..."?

Nevadí, nic se neděje. Na váš e-mail, který jste uvedli v procesu objednávky vám přijde potvzení objednávky, kde je tento odkaz uveden.

FAQ - časté otázky a odpovědi k systému PayPal

Zaplatil/a jsem zboží přes PayPal, ale není skladem, co mám dělat?

Jestliže nastane taková situace, vrátíme vám zpět na váš PayPal účet částku za nedostupné zboží. PayPal poplatky nejsou vratné. Proto doporučujeme před provedením platby se dotázat na skladovou dostupnost zboží.

Nepodařilo se mi uskutečnit platbu přes PayPal, jak mám postupovat?

Není nutné objednávku stornovat a objednávat znovu to samé zboží a kvůli tomu měnit způsob platby. Pouze nám napište buď přes kontaktní formulář a nebo odpovědí na vaši objednávku o vašem problému s platbou, obratem vám zašleme platební informace pro platbu na náš bankovní účet klasickým převodním příkazem.

Platba přes PayPal z mého účtu odešla, ale nemám na e-mailu žádné potvrzení objednávky ani ji nevidím při přihlášení ke svému účtu jako registrovaný uživatel, proč?

Nejspíše jste závazně nepotvrdil/a objednávku po provedení platby dle návodu výše "Jak zaplatit přes PayPal, zboží máte stále v nákupním košíku, tudíž ani my objednávku prozatím evidovánu nemáme. Jestliže se tak stalo, v takovém případu nás telefonicky nebo e-mailem kontaktujte a domluvíme další postup a problém vyřešíme. Telefonní kontakt je dostupný v levém dolním menu.

Je možné zaplatit přes PayPal jinak, než přes klasickou objednávku?

Ano je to možné, stačí nám zaslat potřebné informace o doručovací adrese, vybraný typ zboží z naší nabídky. Následně vám zašleme na váš e-mail výzvu k platbě přes PayPal (PayPal invoice), kterou jednoduše můžete pak zaplatit. Ale máte i možnost nám snadno ihned zaslat bezhotovostní platbu v různých měnách pomocí níže uvedených formulářů.